mandag den 21. januar 2013

Organising my nail polish!


Her er en tutorial til en flot og overskuelig måde at opbevare alle sine neglelakker. Synes det er rigtig smart og sødt. Så larmer det heller ikke når man vil finde en bestemt kl. 6 om morgenen, og ens roomie sover. :)


- Lim
- Saks
- Papir
- Hulmaskine
- Alle dine neglelakker


Neglelak en lille del af papiret. Og lad det tørre, jeg neglelakkede alle mine neglelakke på en konvolut. En god ide er at de neglelakker der kræver to omgange på neglene også får to gange på papiret, så får man det flotteste resultat! Når det er tør så klip lige op af det stykke du vil hulle.


Tag holderen af hulmaskinen, så kan du se hvor du huller papiret. Det her er måske noget i alle havde tænkt jer frem til. Det havde jeg ikke, så det var lidt besværligt for mig i starten, at prøve at se hvor hullet kom.


Der kan jeg se det lille stykke af papiret som jeg skal bruge. Og jeg vælger selvfølgelig et sted med masser af glimmer. Når jeg bruger denne på min negle giver jeg den ofte 4-5 omgange, så der kommer godt med glimmer. dette er os kun en weekend neglelak, for mit vedkommende. 
Så kommer jeg lim på den...


Og limer den oven på neglelakke. Så kan de stables i en kasse eller kurv eller hvad du vil opbevare dem i, jeg har en lille skokasse, fra nogle søde ballerinaer jeg lige har købt. Så jeg er sommerklar, på trods af de lede minus grader :) 

Jeg skal lige sige at dette er en ide jeg faldt over på pinterest engang da jeg begyndte at bruge det. kan ikke finde det nu. Da det var på min gamle bruger som jeg ikke kan logge ind på mere. Desværre.

Men håber du kan bruger tutorialen!
Hav en god dag. 
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Powered By Blogger